äta vanten

haha nu du Hampan så när du kommer ska du få äta upp en vante!!
fuck vad kul!
vet ni vad jag har gjort! håll i hatten säger jag bara!!
jag har damsugit!! hahaha så nu har jag ju städat!!
lite i alla fall... jag har baa damsugit vardagsrumet!
men fan de duger!!

hahahah nej nu ska jag snart gå och handla lite..
jag är lite trötter.. men vafan...
jag bad sötis morbror att följa med mig så kan han få bära kassarna tänkte jag :P
hahah yay.. men han skulle precis käka så vi får se
om jag orkar vänta eller går själv i alla fall...

när kommer mina två underbara girls då?
jag tror stenhårt på att Hampis kommer först..
Hanna har ju en vana av att alltid komme sist så att säga :P
men vi älskar henne i alla fall..

ha en mys kväll och njut för det här är ju sista dagen av lovet
för alla antar jag!! take it chill då!

en inte så fager bild på mej men vafan... man kan ju inte vara perfekt jämt häller :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback