vadå negativ?

chill pill.
kom just hem från min moster. Hennes hus är mysigt, vuxet och alldeles lagom stökigt. mitt är bara äkligt. kul att komma hem och att det luktar sopor. asså det är verkligen äkligt hör nu. jag vägrar städa vardagsrummet, kök och badrum, när jag knappt har vart hemma på vadå två veckor?!

äckelfamilj


just nu känner jag mig trött på att bo här!! Vill ha min egna lägenhet!!! nånannanstans! det är så surt när ingen gör nått här hemma. och när man känner att man inte vill åka hem är de fan illa... så nu ska jag städa mitt rum, och när min familj kommer hem måste jag fan ta ett snack med dom!!!

helgen har vart bra!! synd på vädret bara!

tänkte skriva om massa roliga grejer som har hänt. men jag blir så sur så fort jag kommer hem så jag är inte alls påå humör!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback