Shu

Det var en bra avslutnings kväll.
Känns som om jag borde bli sentimental och babbla om hur nära vi alla har kommit varandra i ettan. Att det är helt otroligt att det har gått så fort. Att jag borde babbla om hur great det kommer bli när vi tar studenten.

Men de skiter vi i!


Ett par bilder bjuder jag på i alla fall:



Okej ett par saker som har hänt:
Min Bror har tagit studenten!! GrattisGrattisGrattis!!!

Har ingen bild på han från studenten eftersom jag tyvär inte kunde vara där. Han bor ju så fasligt långt borta! Men jag är säker på att han var mycket fin, och till kvällen mycket full! Världens bästa!!


Min goda vän Elin ska förlova sig till sommaren! Ville bara passa på att säga GrattisGrattisGrattis!! Kärlek på dig vännen!! Du och Erik är mycket söta ihop!! Massa kramisar till er båda!!




Har ju spenderat min tid hos moster sen i torsdags. När vi handlade mat och står i kassan går min kusin, 4år gammal, fram till kassören och säger " Jag vill ha pengar". Så jävla söt! Moster hade nämligen precis förklarat för henne att man kan få pengar tillbaka, sin växel, ibland när man betalar. Hur som, man kanske var tvungen att vara där.. Kul var de ju i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback