the sunshine is my friend

Shiiiiiiet vad härligt väder det är här!! galet!
vi lunchade ute i solen idag, nere vid den gammla hammnen. verry najs!

åt en sallad som var underbaaaar! sen traskade syster och jag hem, och mamma till jobbet igen. vi stannade och köpte hem fruktsallad. Så nu har vi suttit och solat på balkongen! natchos! Fast ni som känner mig vet att jag inte kommer bli så brun men what everrr!

när vi åkte hit och satt på spårvagnen säger en kille till min syrra att han måste ta med mig till stranden för att jag är så blek -.- haha sorry världen men jag är en blekfis! kan ju inte bli brun, vad vill ni att jag ska göra :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback