Summmmmer

Nu har jag verkligen sommarlov. Hely galet. Känns inte alls som om vi har det! Men men. Ganska seg avslutning, men filmen våra lärare hade gjort var sjukt rolig. Vissa delar i alla fall.

Efter de åkte Yohanna och jag hem till Emelie för att fika lite. Och det verkar som om det blir rådis för min del i kväll i alla fall. Jag tror att jag har övertalat Yohanna nu så de verkar som så. Då kommer vi givetvis till den stora fråga om kläder. Men mitt löfte till Yohanna är inte för fancy. Så jag kör nog på Jeans och en tisha bara. Lär ju duga.

Ähm bilder från idag kommer senare tror jag. Jag hade ingen kamera med mig så jag får sno till mig alla andras sen :D

Själv måste jag tillbaka till skolan i morgon :/ party va



Puss på nosen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback