SKITFANBLÄDÖÖÖÖ

Precis när man tror att allt ska börja flyta på igen,, så skiter det till sig reält!!

Danke shön livet...

Min syrra tog studenten i går!! Hon var den vackraste av dom ALLA!! Och hon hade det finaste plakatet :D
Och ja, Aiko och jag var väldigt objektiva!

;P

Mitt rum är aldeles tokigt! ÄckelÄckelÄckel!! Går inte att möblera :( MÅSTE ha en ny garderob och ny stomme till sängen NU!!!! Ska till IKEA i morgon och spändera pengar jag inte har tänkte jag. HOPPAS BARA ATT ALLT FUNKAR!!!!!

Min SKITdator har också sagt tack och hej! VAFAN ?!?! den är ju nästan ny!!! jag håller seriöst på att dö just nu!! Det kanske låter as lame men jag KAN INTE leva utan min dator!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG HAR ALLLT på den ju!!!

SKITSKITSKIT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback