NödvändigTidPåPsyket

Lite ny designe sådär. Måste ju ta och variera. Mju.
Bror skickade bilder från sin bal. Så himla stilig!
Bildbevis!

SÖTA DOM VAR VA!!


Dagen var mkt effektiv. Yohanna, Harmy och MySelf har spenderat dagen i Hagaparken. Det blev solning, samtal, musik och mackor. Mysigt. Så fick vi ju sluta tidigare också.

I morgon ska vi tydligen se en föreställning sen stå och sälja clown näsor för clowner utan gränser? Jag är osäker på detta men vi får ju ta och se.

Nu ska jag ta och fila och måla mina naglar och tänka på vad i helvete jag ska ha på mig i morgon.
ByeBye




Puss på nosen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback