I Love You Man

Bra.Rolig.Kul.
Orden räcker inte till att beskriva filmen.
Bra? Fantastisk!
Rolig? Hysterisk Rolig!
Kul? Super Kul!



Överdriver jag? Massor säkert!
Hahah XD
Det brukar jag göra efter jag vart på bio.
Det känns alltid bra med filmer på bio.
Och det krävs en riktigt KASS film för
att jag ska säga att den sög.

Hoppas eran kväll har flytit på smärtfritt.
Min har vart superb!
Käkade Sushi, Vilket jag älskar, till middag.
Fikade på Wayns i Kista.
Sen Bio.
Naaaajs :)


Ska vi avsluta med stil eller?
Over and Out♥

Yes,,,, I'am an angel!

Kommentarer
Postat av: Hampan

ojjojojo, så snygg :D

2009-06-09 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback