Är ditt rum stökigt?!

Inget klipp här inte.. Me just didnt wanna!

dagen:
systeryster sömntuta. så vi kom ut på stan lagom till lunch. så det var nr ett. mat. ofc på min favo cafe mocka more! sen blev de shopping! vi sprang in och ut i massvis av butiker :) löööv! handlade en kofta, klänning, tjol och ett linne! fin fijnt!

tyvär har även ett dödsfall drabbat mig.... eller inte mig, men en i min närhet har dött. det är ju mindre kul.. speciellt eftersom de var jag som dödade honom! Roberto (min kära robbot ((han som satt på mitt halsband)) italienaren.) Ja han dog idag. Eller avrättades. By accident såklart! han fastnade med sin arm i en galge. Ja de var en klurig sits. Och innan jag viste ordet av det så hade hans arm gått av och huvet satt inte längre ihop med kroppen...., det var ett sorligt ögonblick,,,,, i typ tre sekunder.. Sen brast jag och Sara ut i skratt!

Sen blev det hem, snabbtSnabbtSnabbt! Byta om, andas ut och kasta sig iväg på spårvagnen igen! ja vi ofrade nästan livet också ^^ men de är ju en annan grej! Många verkade gilla min korta tjol då de tutade på mig och skrek saker på holländska :P de är lunkan de bjuder jag på ^^

Sen mötte vi middags sällskapet! (dont get exited.... de var shellare :P) så begav vi oss till resturangen. de var helt ok mat. god dryck och lagom söta servitörer.


Nu klagar familjen på min osocialitet. Så jag ska bege mig ut igen.

Men där har ni de n i behöver veta för stunden! Löööv U! Pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback