Thank you for this day

Idag var en såndär bra dag som man vill sätta i en ram.
En sån dag där inget speciellt hänt, men ändå var så kul.
Man vill spara den i minnet och ta fram den när man är ledsen och återuppleva allt igen.

Först åkte sessan hem, ganska tidigt.
Så jag fick pallra mig upp tidigt. Host Host!
Men det var hur som mysigt att hon kom hit!

Sen slöade jag framför tvn och tittade på Wildfier,
7himlen, Beverly hills och annat som man kikade på när man var liten.

Middagen blev med mina arbetskamrater och deras familjer :D
Det var så sjukt roligt!
Ping Pong Kong säger jag bara :P

Det är skönt att man kan ha en sån bra vän,
och sen inte ses på ett tag.
Och bara falla in i samma vanor man har.
En bra vän är helt enkelt en Bra vän, No mater What!


PUSS PÅ DAGEN!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag saknar dig super mycker :(<3

2009-07-31 @ 23:17:06

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback