look

Hanna, sorry för blogg torkan. Har ju inget internett hemma dåmin data är kaputt!
Harmy, hiho ja nu vet du sanerligen hur livet suger i älmsta :P nästa gång du kommer dit måste jag nästan presentera dig för tobbe så du förstår mina historier :)
Michelle, Gummsan!!! Har haft ett braigt lov som bara blir bättre och bättre vill jag lova!! Saknar dig och hoppas att du har haft det bra!

Så nu har jag sagt lite grejer till ett par älsklings barn!

Just nu har jag fullt upp då de blir shoppingdagar med moster inför bröllopet, planering och mer planering. Det är as mys. Det största projektet är inför i morgon då det är mosters möhippa.

Älskar det!



Puss va


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback