Just say so biatch!

Gud i himelen eller på tåget, what everrr
Nu är jag trött i mössan som vanligt.
Det brukar resultera i random inlägg.

Sitter med Syster och lyssnar på århundradets bästa låt:
Katy Perry Waking up in vegas!
Me like alot!

Kan fortfarande inte sluta garva åt spöket som skrämde mig och Malin i spökhuset igår ^^
Fy fan asså, vilken kväll!

Nej mina vänner.
Vad säger man.
Min syster säger att jag luktar och att jag därför inte förtjänar hennes kramar :P
så jag är lixom lite undernärd på de just nu.
Så kom och krama mig gott folk!!
Själv kontrar jag med att hennes hår är smutsigt, och de funkar precis lika bra varje gång.

Vi har en sån fin relation hon och jag.
jag och hon.
<3


Jag är ett hopplöst fall när det gäller att vara social.
Men de är ingen nyhet för någon!!
Så alla mina vänner kan ju gå ihop och starta en liten
"omvänd jenny till ett socialt monster" klubb!


Puss på nosen älsklingarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback