Jobb,Böcker,Regn,Sol,Glass och så klart en och annan Pöjk

Jag har mobil bloggat varje dag, men märker ju fan nu att INGEN har kommit fram :(
hur som de är inte mkt som händer. jag jobbar och står i! är ledig i dag i alla fall. de är ju myjs!
Sen jobbar jag bara i morrn och är ledig tre veckor :))))

happy face!

då ska jag minsan ta mig in till stan och träffa moster och barnen tror jag!
sen ska jag möta upp andra mostern och hennes man och våldgästa deras båt ett par dagar!!!
MÅSTE nämligen åka ut med en båt denna sommar!!!


Idag har jag fyndat två böcker..
För det är simpnäsdagen!

cooolface!

Sommar lockig!


jag såg han idag. han som jag var så töntig inför för ett par år sen. Han som jag "gillade" förut.. i playd it cool [fegis style] och sa inget till han. Men när jag gick förbi [100000000 gånger] skrattade jag högt och hjärtligt... Eller sa nått fiffigt... Eller gulligt... Jag försökte utstråla självförtroende till 100.. Så de så!
Men så tittar jag på honom.. Inspekterar liksom. Man bah Va?! Vart är han speciell någonstans? Varför gillade jag honom. sure lite söt kanske. men va.
haha brockoli åldern närmarsig tydligen.

Kommentarer
Postat av: Knuten som saknar din Ben

mkt mkt mkt fin är du!

2009-07-12 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback