Jag åt mögligt bröd i morse

Semester är vad jag råkar ha just nu!
Det fina i kråksången är ju att bonus mammi var ledig idag :)
Så vi tog oss en tripp till Älmsta för att passa på att göra lite ärenden.
Så slank de ner en mjukglass också :)
Mumma.
Så passade vi på att säga hej till Tobbe på bilvärkstan också.
Och knycka hans blommor.

Visst är det interesant info för "alla" ni som inte vet vem Tobbe är...
Eller vart Älmsta ligger....
Eller hur sjukt litet det är :P

hiho

Det var i alla fall varmt och vi beslutade oss för att åka till stranden.
Så blev det!
Strand med en bra bok liksom. De är finnimang!
¨

Harmony är söt!!
Hanna är söt!!
Det är mina söta flickor de!


Pöss på nosen


Kommentarer
Postat av: hanna

hjärtat bajsboll jag saknar dig så mkt. mina föräldraqr släpar runt mig i landet. sen ska vi ses! älskar dig.

2009-07-13 @ 22:57:34
Postat av: Anonym

du är också söt! och NU vet jag var älmsta ligger, och hur litet det är. återstår bara att du säger vem tobbe är ;)



love you to pieces

2009-07-17 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback