Dear diary

Jag förstår inte syftet med livet just nu...
Det känns som en hel del slit och sorger man stöter på,
For vadå? Att dö i slutändan?!

Det känns fruktansvärt jobbigt att folk dör och blir sjuka runt om kring mig. Man är så hjälplös. Kan inte hjälpa på något sätt mer än att säga att man finns där. Det känns så jävla konstigt att någon bara kan dö, och att allt går vidare för folk runt om kring en. Även om jag inte personligen "Drabbas" så berör de så oerhört.

Ibland vet man inte hur vida allt är värt det.

Olyckor händer så lätt.
Man kan bli sjuk på 3 sekunder, men ibland aldrig botad.
Oskyldiga utsätts för våld.
Och folk har inte mat för dagen.

Vafan är det för mening!?!?!?!?


Tänker på dig vännen, önskar jag kunde göra något......Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

Vi får ta en lång diskussion om det där när vi kommer lite närmare varandre, mindre milsavstånd du vet.. Ska personligen skjuta döden när jag ser honom. Min sommmar har haft ganska många funderingar till vad i helvette det ska va bra för..att dö lix.. fan. många nätter och många tårar om vi säger så :(

2009-08-01 @ 19:02:15

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback