yapp I'm all grown up

I min skola så har det trasslat sig lite för mig i svenskan. Mina uppgifter tappas bort av min svenska lärare, egentligen vet jag inte om dom är borttappade det hela är fortfarande väldigt mystiskt, men en uppgift som jag har gjort och även skickat in till honom i god tid har jag inte fått någon bedömning på. Det ända som står på bedömningen är "ej närvarande". Så jag tog tag i saken och pratade med min mentor som mer än gärna ville hjälpa mig att reda ut saken. Så jag har just nu skickat ett mail till min mentor, som hon sedan ska skicka vidare till min svenska lärare. Nu kanske somliga undrar varför jag inte kan ta tag i saken själv, det är så att läraren har slutat. Så jag kan inte ta kontakt med honom. Plus så är det skönt att ha en lärares stöd när allt är så oklart, och då tror jag också att det tas på mer allvar.


"Hej Helena. Här under ser du vad jag skulle vilja säga till Peter från mig, men jag uppskattar om du skickar mailet för jag känner att jag vill ha någons vuxens stöd i det hela.

Jag skickar också med mitt mail med uppgiften som jag skickade till Peter, och även det svar jag fick. (Dessa kommer i separata mail)

Tack så mycket för din hjälp!


Hej, det jag undrar är hur det kommer sig att det står på school soft att jag inte har utfört uppgiften? Jag har skickat den till din mail adress, och jag har även fått ett svar av dig att du har tagit emot den, så hela situationen känns väldigt irriterande. Jag vill inte få ett IG då jag uppenbarligen har utfört alla uppgifter. Jag har därför bett Helena om hjälp med att kontakta dig, så att detta också verkligen ska tas på allvar. Jag skickar även med det mail som jag skickade till dig med uppgiften samt svaret jag har fått från dig.

 Jag hoppas att det hela bara är ett missförstånd som vi lätt kan reda ut!

// Jenny, klass Suu Kyi"


 Haha vuxen poäng till mig eller? Som är duktig och tar tag i saker :P heiihi!

Vi gjorde ett test i dag i skolan, hehe jag var nog den enda som tyckte det men i alla fall. Hoho, tro mg, den ska göras på alla som jag känner! Några som känner sig frivillig :P hehe!


Kommentarer
Postat av: sara

har lite svårt att klura ut om du har skrivit hjärna medvetet eller omedvetet . . ska det stån hjärna eller gärna??

kramis

2009-01-15 @ 12:53:54

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback