Vuxen liten tös det där!!

HEJ!
Egentligen har jag inget att berätta förutom att jag borde få massa vuxen poäng idag!! Jag har ju vart as duktig! Jag stannade ju först kvar i skolan och plugga. Det första jag gör när jag kommer hem är att plugga. Sen lagar jag mat och tar disken. Sen fortsätter jag plugga!
Al work and no play säger jag bara!
Ni som känner mig fantastiskt mycket vet ju vilken tv nörd jag är!! Kan ni fatta att jag inte äns slagit på tvn idag :O!?!? Vad händet med mig egentligen?!?!
Jo jag är en pluggis, som leket vuxen!!

Japp det är mitt liv nu mera!
Eftersom att jag är lillgammal så ska jag sova nu. yees box tidig kväll idag!!
Ha det bra sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback