mammi<3

Tack gode gud (trotts att han inte finns) för mammor ibland altså..
Jag hade åter igen en panik attack.. Ringer mammai tårar, kul för henne borta i Holland, hon sitter på jobbet, loggar av på en gång och rusade hem så att vi kunde prata ostört.. Hennes röst lungnar mig.. Vi pratar hela vägen hem.. Jag lyckas få luft mellan mina hysterisa snyftningar. Hon distraherar mig genom att prata om vad hon har på sig, om hon hittat några nya kläder och så... Det känndes bättre!!

Sen övertalade hon mig att laga mat.. Så nu sitter jag i köket och pratar med henne samtidigt som jag kokar potatis.. Blev konstigt sugen på beaneasås så jag ska göra massa med sås ^^ sen blir de köttbullar också..

Tror att detta ska bli gott. kanske..

Det får i alla fall bli en tidig kväll idag, och så hoppas jag att "vakna med the voice" har en bra gäst i morgon,, för i morse var det han "sex olle" han är ju inte kul någonstans måste jag ju säga!!

Ifall ni nu inte vet vem Olle är så slänger jag in en bild!! Eftersom jag gillar Josefin så tog jag en bild som hon var med på^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback