*ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

Suuh!
Jag kom typ nyss hem igen från mormor och morfar. Vi åt köttfärslimpa med champinjon sås :D det var jätte gott. Vi haed också en väldig intressant diskution om gurka. Jag kom fram till att alla har en åsikt om det ämnet! Skit kul juh! Hehe!! Så var det med det!

Kan ni fatta att det har vart världens finaste väder i dag, det var dock lite för kallt, men annars as naajs!! Man har verkligen fått dom där vår kännslorna, när man hör alla fåglar och så.... Så går man från tunnelbanan och så snöar det??! VA!!!! Hur kommer det sig?? Är det ett jävla skämt eller?!?!?!?
Jag höll på att dö.. Sen såg jag morbror så jag kom på andra tankar....

Jaaaao!

Nu måste jag sy in ett par jeans som är förstora, Men jag har ju ingen symaskin, så vi får se hur de blir med den saken!

så kommer en dåålig bild igen :P men det är i alla fall något :D


åhh.. sitter här och känner mig smått irreterad. vet inte vad jag tycker, eller vill... är så trött på alla som bara tror sig veta hur saker och ting liger till.. som bara tror att man kan komma när det passar sig.. what the hell liksom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback