The summer is gone, the winter is gone, will the spring ever come?

Shuhu.

Dagen började inte bra kan man säga.  Försov mig, rejält! Så jag har liksom redan börjat när jag vaknar. Kul. Så jag åker så fort jag kan. Men jag hade ju trors allt inget viktigt, det var svenska. Och eftersom att vi inte har någon lärare så satt alla och lallade typ. Vi tog en tidigare lunch Jag och Hampisch. Så slängde vi oss ner i sofforna och dog ett tag. Sen kom Tara, Annahita och Mitchelle som var på jätte roligt humör. Hon satt och sa jätte konstiga saker, hoho, det tycker vi om! Fortsätt med det, snälla!! Vi tvingade Harmy att stämma in i våran lilla allsång, och efter mycker om och men så sjöng även hon ett par rader. Stackarn som är sjuk och allt. Jaja sånt får man leva med. Efter lunchen hade vi Etik, men Jonas. Dagens höjdpunkt kände jag, innan lektionen började. Det var som att så fort han började prata om allt så försvann min energi. Harmy mitt lilla söto somnade till, även jag la mig ner på bordet och insåg att jag höll på att somnee.. Inte bra. Min pluggis kupp är så seg. Funkar inte. Men jag har bestämt att det SKA gå!

Sen fick vi en upgift som man skulle göra i grupp. Jag lyckades övertala Jonas att jag kan göra den själv efter som att jag är lite schitzofrein, så jag kan bolla olika idéer med mig själv. När jag sa det så fint så tyckte han att det var okej. Haha. Jag satte mig i cafet och lyssnade på andra ur klassen och deras åsikter. Lilla Tay försökte få mig att vara med i deras grupp. Hehe de lyckades inte specielt bra. Efter ett tag så gick jag, haha stor dissaren jag är!

Jag läste i någon tidning här om dagen att man kan få muncancer om man använder munskölj som innehåller alkohol. Det känns ju inte så kul eftersom att de flesta, som är effektiva, innerhåller det. Nu har jag börjatt inbilla mig att jag har muncancer förstås, det börjar göra jätte ont helt plötsligt!! ursch!
Hehe jag la ju in en bild tidigare om vad jag hae på mig idag :P men efter fotot så bytte jag om, igen! haha :P Så det här hade jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback