"annars kan ju ni ligga med varandra på trottoaren!!" XD

pjuscha.... mår illa... inte okej.
i morgon blir det skolan... prov i historian...  det är ju inte så kul.
efter skolan ska jag försöka hinna med lite shopping innan jag möter upp söta lilla pål efter hennes spännande kväll och så ska vi dra vidare till slampis... fett med fett najs...
sen på lördag så kommer min söta pappa och bodil :D
så sover dom hos mig tills på söndag :D det är kul!!

ihh detta blir bra tror jag..
för övrigt har jag insett hur instängd jag är på helgerna nu fram till den 14 mars!!
Helt otrolig!! Jag satt och skulle planera in att träffa den sötaste vännen jag har, som jag inte träffat sen i sommras!!
helgen som kommer nu är jag upptagen, 7/2 ska jag på dop, 14/2 är de alla♥dag, 21/2 den helgen fyller jag år, 28/2 sportlov, 7/3 kusinen fyller år, 14/3 DET blev datumet jag har tid att träffa Elin!
Kan ni fatta vad stört hela grejjen är?!?!?

jag dööööör,,, de var de som var en av faktorerna till mitt lilla ehh jaa.. skit samma!!

eh ja.. nu tittar jag på Samatha,, det är första avsnittet igen,, som jag har sett. men i alla fall.. kul är det!
Sen blir det boken "flickan från ovan" och somna och sova gott hela natten!! jag kan ju hoppas i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: andreas

ha en trevlig kväll tjejen<3

2009-01-29 @ 21:13:53
Postat av: Anonym

puss på dej ben :)

/harmy

2009-01-29 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback