Time to Parteyyy

Nu sitter jag och väntar på att mina tjejer ska komma. Jag vet att Yohanna är påväg, och att Hanna krigar för fullt för att försöka få tag på dricka. Keep on figthing! Nu är jag sminkad och 100% klar tror jag. Haha ju mer jag bara sitter och gör inget alls ju mer får jag för mig att jag vill fixa mig lite lite mer. Nu tror jag att min lilla Emelie är på väg i alla fall. Jag chansar på att hon är här först!! Jag hittar inte min locktång för övrigt! jag plattade håret lite och nu ångraar jag mig och vill köra på det där slarviga looken. Men det är mer lockigt på ena sidan. det är så inte okej liksom. Haha snacka om att jag pladdrar på om inget alls bara för att jag känner mig uttråkad. När jag är hemma ensam så brukar jag alltid sitta och prata med mig själv!! Haha! Så fick jag för mig att jag såg någon här hemma! Så jävla läskigt. Jag är säker på att jag inbillar mig, men ändå... Det är en sån creapy känsla!!

För er som har missat, eller struntat i det, så vill jag åter igen påminna er om att gå in på en jätte bra musikblogg!
Jag känner han som har bloggen, han tillägger att ägaren är väldigt snygg :P Haha

Musik såklart!!


Halv dålig bild jag vet.. Men stå ut mina vänner. Det är ju en bild i alla fall!



♥Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Manne?

Och jag sitter också och väntar på att mina tjejer ska komma... Tänka sig.



Att kommentera musikbloggen ger också god karma, har jag hört.

2009-01-10 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback