Once I had a friend...

Idag ringde väckarklockan alldeles för tidigt kändes det som. Så jag körde på värsta kuppen. Altså jag sov helt enkelt vidare. När jag inser att jag absolut inte kommer hinna till skolan så skyndar jag mig inte heller, nej så blandar jag saft. För jag känner att den här dagen inte kommer funka utan det! Sen går jag lungt och sakta till tunnelbanan och känner att jag inte orkar stressa. Nej jag ska ha en stress fri morgon, det är okej att komma försent ibland, och idag var en sån dag. Jag kännde mig så sweeet. frisyren kändes jätte lyckad och sminket med, och jag kunde leva med outfiten. Allt var på topp. Jag var Benàlaübernajs! Jag kommer till tunelbanan och missar den precis. Jag sätter mig ner och accepterar läget. Jag tar det chill. Jag läser hela vägen till solna, och missar precis min buss (detta är saker som gör mina mornar oerhört frustrerande i vanliga fall) jag tar det chiil. Kikar in på min älskade pressbyrån som måste ha saknat mig nu. Jag slår till på en redbull som lyx, för jag var ju trotts allt jätte trött. Jag går ut till bussen, som är tidig och kommer precis när jag går ut. Najs! Det var ungefär det enda som har klaffat under min dag asså. Jag börjar känna att det är skönt att komma sent. Jag behövde det här känns det som. Jag går upp till skolan och passar på att ringa min syster, för att se att hon kom i tid och att allt var bra och så. Jag tar det chill upp till klassrummet. Men dra på trissor!! Vi har inte börjat!?!? Jag som typ kämpade för att komma sent, eftersom det kändes som en sådan dag!! Jaha liksom. Jaja.Dagen följde senare med Sam där vi började på ett nytt kapitel så att säga. Nu håller vi på med Brott och Straff. Väldigt intressant tycker jag. Sen hade vi drama. Asså ärligt världens slappaste lektion. Ingen har tagit dagen seriöst känns det som. Vi satt i över en timme och bara pratade om hur man kan undvika att någon sätter sig brevid en på bussen. Det hela handlade om status och sådant.

I övrigt så var skoldagen väldigt vi och dom. Just like the old days. mjuue. Om det inte vore för somliga som jag totalt bara vill älska sönder eftersom man blir uppmuntrad av deras närvaro och så! Ärligt ni vet nog bäst vilka ni är kan jag lova. Det är ni som gör mina "cp.Nere.I.dalen." dagar värt att gå igenom. Bara att prata och messa med er. Det är fan guld värt!!



Och Harmy får en egen liten notis om hur glad jag är att hon är hemma och lever!! Har saknat dig oerhört mycket vännen! Känns härligt att du är tillbaka!! Seriöst! Nu kan jag så bli din lilla "mini me" hihi :D

När man kom hem möts man av en syster som inte är på bra humör. Det är ju inte roligt för någon, specielt inte mig så det är jag som får ta smällen! Efter en utskällning så känner jag att hon behöver ladda ner lite, take a chill pill. Jag går upp och tittar lite på tv medans jag läser tidningen som jag själv inhandlade idag (vuxen poäng eller vad??!). Men sen blev det lite dags för att slänga i sig nått. Helst hade jag inte ätit, men det ska nog tillhöra mitt nyttiga 2009.
I alla fall så använde jag för första gången syrrans "budget kokbok". Smaskens.... Inte..

Nu har jag precis tagit ett långt bad och läst igenom psykologin! Go me! se you later..

ÅHHH JAG ÄR SÅ BESATT AV The Notebook!!!! Jag är galet kär i filmen och den kommer alltid att vara min favorit film!

Kärlek till folket!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback