Skrattattack,, girls you made my day

Idag har vart en sån absurd dag, ingen aning varför men jag gillar det ordet enormt! Vi hade psykologi på morgonen, det var en ganska viktig lektion eftersom att läraren gick igenom de nya momenten och vad vi ska göra resten av terminen. Till lunch åt jag och Hannapanna på haga, det blev pankis eftersom att det är torsdag idag. När man kommer tillbaka till skolan hamnar man mitt i en udda diskussion där någon säger "åh sug på mitt skägg". Okej? Sen ser vi världens största äpple. Hoho, så jävla kul! Sen hade vi idrott, men vi hade bara teori hela lektionen. Vi tittade på en dokumentär om droger, främst kokain, som florerar runt i stockholmsinnerstad. Michelle och jag får världens jävla skrattanfall, när vi tydligt tycker att vi kan se framför oss hur kokainet anfaller och hur folk förtvivlat försöker fly, för det var exakt så som det framstod. Hur som helst så var inte det den enda skrattattacken som ägde rum på den lektionen. Hihi, kul hade vi.


Det är så sjukt egentligen hur mycket folk kan bry sig om saker som de egentligen inte har nått att göra med. Jag är en typiskt sådan person som kan sitta och störa mig på en helt främmande människa som kanske har ena byxbenet uppvikt och de andra nedvikt. Sånt kan jag ha jätte problem med, då måste jag verkligen hindra mig från att gå fram och fixa det. På tunnelbanan imorse så hör jag hur två tjejer i min ålder som sitter bakom mig, viskar till varandra. Så säger den ena tjejen "titta på henne när hon går av, hennes skor är olika långt uppdragna" fniss. De menade förstås mig. Jag kan ju fatta att man lägger märke till såna saker eftersom att jag också gör det, men ofta man ställer till värsta scenen på tunnelbanan. Jaja, det var säkert höjdpunkten på deras dag, så jag är glad om man lyckades glädja dom! Idag frågade min kompis mig värsta random saken. "färgade du håret för att vara mer lik Bella?" (hon menade alltså Bella ur Twilight) Svaret är såklart nej. Haha nog för att jag älskar sönder filmen, men jag tror nog att det skulle vara att gå steget förlångt!


Kommentarer
Postat av: ms.bob

ASSÅ det kunde vart jag, som färga håret assååååwww

2009-01-08 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback