man blir så geggig när man tänker på känslor på kvällen!

Ibland undrar jag vilka mina riktiga vänner är. Just nu har jag typ 3 personer i mitt liv som jag verkligen 100% litar på. Eller i alla fall tror kommer att finnas där.. Nu och alltid. En av dom är ganska självklar. Denna person har ju faktiskt alltid funnits där för mig. Genom vått och tortt! Duu vet vem du är, men jag tycker att alla andra också kan få veta det. Du är och kommer alltid vara min bäääästis vännen och det vet du! Nu är det ju också så att det bästa med dig är att jag är sååå mycket smartare än dig :P haha.

Önskar att vi kunde ses oftare nu för tiden. Du är ju så satans långt bort. Och du har ju också ett "nytt" liv nu, så vi har ju haft svårt att få ihop våra tighta scheman. Hur som hälst så äger du vännen.. Och jag ville bara säga att jag saknar dig.



Jag känner mig super glad att jag träffade Hanna & Harmy verkligen! Ni två altså. Ord kan inte beskriva. Det finns andra i min klass som jag totalt älskar också. Men just ni två. Det känns som jag kännt er hela livet, men att jag mötte upp er på vägen nu. Ni är speciela.

Kommentarer
Postat av: bioogbbb

nu blir jag alldceles sentimental!

jag älskar er så sjukt mycket jag med älsklingar!

Jag är såååååååååå glad att ni finns i klassen och mitt liv,<333333333333333333

2009-01-12 @ 22:59:32
Postat av: harmy

så va de harmys tur att bli helt lipig, haha. känner precis som du, asså vad som som saknades innan ni kom! tack tack tack :D jag äälskar er båda och vi ska hålla ihop sötnosar!!

2009-01-15 @ 12:27:43

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback