Jag är tydligen en gammal Terrorist, men det gör inget för Bob är en bäver!

Hejsan alla söta och rara!

Nu sitter jag hemma, jag är så jävla stolt över mig själv. Haha, jag var faktiskt med på idrotten idag, trotts att det var fotboll! Det var tjejorna som övertalade mig, och det blev faktiskt ganska kul. Hehe det var ju inte som i gammla skolan kan jag säga.. Tänka sig att fotboll kunde vara lite roligt. Det vavr nog för att jag hade mina sötisar med mig. I högstadiet fanns inga sötnosar :P! Vi körde med värsta mjuka bollen, så den flög runt som bara den. hehe. Mycket skratt i detta inlägg känner jag. Hoho.
Efter skolan åkte jag och Hannipanni och fikade, fettmedfettkul så att säga. Vi satt så klart och snacka killar, vad annars liksom. Idag har känts som en typiskt tjejig dag. Vi satt och diskuterade vad Emelie skulle ha på sig på sin överasknings date med Chris från Amerikat! Myys, vill också ha en boy in my life. Blää vad jag är bitter.

Min syster är bra rolig hon. Hon är ju som sagt hos våran mammi med sin vän. Och hon hade kommenterat på min bloggisch, hehe men hon uppdaterar inte sin :P haha. Snälla syster om du nu läser, kan inte du ta och skriva lite om hur wroligt ni har det på alla clubbar?!? Snälla och bilder tack! Så kan jag länka till dig om du vill :Å
Puss och kram storasyster och take it chill!! Saknar dig, men de bästa är att du inte vet om jag lånar dina kläder eller inte XD ihhh. When the cat's away :D ohh!


Snart ska jag till min mormor och äta middag, kan ju bli trevligt. Egentligen är jag väldigt trött, men nu slipper jag ju i alla fall laga mat. Och den senaste tiden har jag kört på nudlar eller snabb-makaroner :P Så nu blir det gotti med "riktig" mat!

Varje dag nu i över en vecka har jag förundrats över hur totalt blåsta människor kan vara. Varje morgon, och varje eftermiddag när jag åker hem från skolan så är det alltid massa puckon som ska envisas med att pressa sig på tunnelbanan innan någon får gå ut. Som de flesta av oss fattar funkar inte det. Hehe, det blir total kaos!! Ärligt alla bara står stilla, ingen kommer varken på eller av. Hehe, sammtidigt som man försöker pressa sig av, och tävlar mot klockan och hoppas in i det sista att man ska hinna med bussen, så smäller en tant till en från ingen stans, med sin tegelsten till handväska bara för att hon inte kommer på tunnelbanan! Hehe såhär är det varje morgon!! Herre gud liksom, varför stressa så satans, det går ju uppenbarligen inte fortare! OMG liksom. Hehe jobbit måste jag säga.

Jaja nu när jag lättat mitt hjärta så ska jag ta och städa lite, det är så stökigt... Inte kul! Så måste jag försöka få tag på Manne, och sen ska jag stressa över till momor. See yall later biatch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback