"vi ska så ha sex"

Hejluu!
Nu är det så att jag har haft en medel bra dag idag. Inte lika hysterisk som igår med alla skrattattacker dock. Vi hade först historia, då vi fick spela upp en händelse från den grekiska mytologin. Vi spelade upp en väldigt kort händelse med guden Afrodite. Det handlade typ om att hon fick ett äpple då hon mutade Paris genom att lova honom Helenas eviga kärlek. Japp det tog tre sekunder typ, men vi gjorde det i alla fall, trotts att ingen av oss var så taggade.

Så fick vi gå på lunch tidigare också. Jag åt en pasta med pesto och tomat sås. Väldigt god faktiskt. Jag och Hanna gick tillbaka till skolan, testade lite av en ny väg eftersom att vi villje följa solen så mkt så möjligt. hoho. Det var verkligen jätte mysigt ute. Sen låg vi och pratade om våra framtidsplaner, vi ska så ha sex and the city life! Hur underbart kommer vi inte få det!! Jaja drömma kan vi ju i alla fall. Sen kom Daniel och kvävde Hanna med en kudde sådär lagom random. Haha! Sen vart det KV. Vi tittade på film. Lilja4-ever. För er som inte har sett den kan jag ju bara säga att den är jätte hemsk! Det är så himmla fruktansvärd. jeoop. Vissa var som vanligt puckon. Men som jag sa när vi gick till bussen girls, konstigt när det är dessa vi snackar om.. Sick sick..

Nej nu ska jag nog göra en pasta, de är de enda jag har hemma så. Det blir det med någon sås, eller nudlar. Får se hur det blir. Sen ska jag sitta och tjocka mig. Ihhwii

Hahha mupp jag är, när jag läste igenom texten så läste jag att jag och hanna ska så ha sex. XD så kul när man tar ut random ord ur ett sammanhang sådär nivet!


Puss&KramÄlsklingsbarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback