Take me as I am,, or döö i ett dike!

Hejluu!
Nu blir ni gladea va :D
Jag sitter hemma hos min vän Manne, det är bara jag och Eric kvar hos han nu. Dom sitter och är värsta manliga och kör ett bil spel,, jag tar altså tillfället i akt och bloggar lite. Dagen har vart riktigt soft faktiskt,, Jag mötte min lilla Ericperik vid kl 6 tror jag,, så drog vi oss ganska snart hem till födelsedags barnet. Vid den tiden så var Bob fortfarande spårlöst borta.. När vi kom dit var det bara en annan där, så öppnade Manne sina paket. Jag tror att han blev glad för det mesta,.,. Sen kom fler och fler gäster, och Hannapanna ringde också.. Tillslut kom även hon och förgyllde min dag som hon alltid gör. Manne hade världens godaste tårta men Ben and Jerrys glass :P det var en hitt kan jag säga :D

Jag saknar min data och min soffa.. Vill hem och sitta uppkuren och kika på Seindfield... Ska dra mig hemmåt vid 12 tiden i morgon,, borde egentligen åka tidigare, men kommer inte orka.. Det blir till att Städa och plugga satan i morgon. Nööööjs..

Måste bara säga att jag uppskattar dessa lugna lördagar som kan vara skit kul med charader och sing star trotts att man inte druckit något. Trevligt sälskap räcker som det är. Jag tycker också att det var roligt att lilla bobsan ville följa med och träffa mina vänner!! Jag är SJUUUUKT glad att Lovisa också var här, det var år och dar sen!! Mycket mysigt!!! Nej nu är det min tur att spela snart hoppas jag (eller egentligen inte, jag ska försöka slippa)

Take it chill i kväll barn,, och om ni inte gör det säger jag bara: "be safe!" IHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Kommentarer
Postat av: Manne

Bloggpakt är grejen!



...Singstar och charader också. Det var hemskt roligt att se dig igen kan man säga.

2009-01-18 @ 17:06:52
Postat av: Lovisa

det var så himla mys hos manne, och att träffa dig var så galet roligt!!! det var ju ett tag sen... <33

2009-01-26 @ 12:14:38
URL: http://lovisasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback