när man inte har några bilder får man skriva extra långa och onödiga saker som alla kan skratta åt om ett par år!

Hej mina söta underbara vänner!
Ojojoj vilken super mysig dag jag har haft. Verkligen en Vila-upp-dig-inför-skolan-dag! Hur skönt är inte det liksom?
Jag har vilat, ätit en god sallad, legat och läst och tagit en riktig lång duch!

Det enda negativa är att jag nu inte kan somna. Hmm. Kommer verkligen att få tvinga upp mig i morgon. Men jag hoppas att jag åker samma tåg, eööer åtminstånde samma buss som söt Tara! Det var ju ett tag sen man såg henne nu! Ja det gäller ju alla i klassen fakrisk. De enda jag har träffat är Hanna, och det var typ i vadå 10 minuter? Och Emelie! Vi var ju som sagt på bio. Det var jätte mysigt. Men nu längtar jag verkligen tillbaka till dom. Men till själva skolarbetet, allt plugg ni vet, det ser jag inte fram emot. Jag kan faktiskt säga precis som Alex sa "typ lika mycket som jag ser fram emot ett nackskott^^". Ja fast jag skulle nog kanske inte vara så dramatisk :P. Nu när jag ska vara en pluggis så antar jag att man måste längta lite till plugg biten också... hmm.. Ni ser, redan börjar den här pluggis historian skita sig. Okej nej.. nu ska jag tänka positivt! Okej, jag byter tofsen till andra handen.. Fördelar. Hitta fördelar...
Okej vi ska ju börja med psykologi B nu. Det kan bli kul, eller? Ehm.. Vi går inte sent på onsdagar, det är ju defenitivt en fördel! Okej, vad mer..
Ojojoj titta klockan.. Hinner helt enkelt inte vara positiv just nu, det får bli en annan gång :) så var det med det!
Och Harmy din lilla mask! Kan du ta och pallra dig hem från Irland och uppdatera dig blogg och komma och krama mig snart?!?!??! Har ju inte hafft mycket att läsa på sistonde! Det är skit störande när jag kommer på saker jag vill berätta för dig,, typ smsa och så när jag vet att du inte kan svara!! buhu! Ben is a sad potato!


Ah så typiskt när man ska lägga in bilder och så funkar det inte! jag menar great!! ifs så var det en hyper ostylad bild, och en bild på min middag :P så det var ju inget viktigt kan jag lova! Ni får helt enkelt överleva utan :)


"Muffins till alla, eller hur?"
"varför det?"
"jo men muffins. ni vet, Mu som en kossa säger.. ffin,, altså fin med två ff. det är ju super fin, extra fin ni vet. och sen s. Ja s står ju för nästan allt bra i världen. Som,, Skum, Soffa, Solen.."
"Satanister?"
"nej men fokusera inte på de negativa sakerna nu! I vilket fall som helst så står muffins för kärlek, det är bara som ett kod ord, om man bara tänker så som jag gjorde så fattar man ju det, det är ju logiskt!"
"vem har sagt att muffins står för kärlek??!"
"nej med det stod i en tidning för ett par år sen "muffins till alla" och jag knäcktde det!Smart va!"
"suck"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback