Guha,, Buha,,Muha,,Who?!?

Hej alla söta och rara!
Nu mår jag bra igen, så jag är inte längre lika bitter :D
Ikväll, efter lets dance, så kommer ju en ny serie som jag tror kommer vara jätte bra!! Jag tror verkligen på att den kommer vara skit kul! Jag gillar ju Christina Appelgate så jag hoppas på de bästa :D
Jag har vart inne och läst min syrras blogg som sagt! Hon har the time of her life just nu tror jag, slipper lilla mig i en vecka,, ehh Najs tror jag hon tycker. Men nu är det så att jag saknar henne... Är som lite långtråkigt utan henne :(
I morn blir det som sagt Tårtkalas hos Manne,,, Då får man även träffa lilla Ericperic. Trevligt. Hanna ska också följa med, myysigt tycker jag faktiskt!

Jag är så himmla trött,,, Men jag tvingar mig för att hålla mig vaken, för om jag nu ska sova så måste jag faktiskt gå ner och släcka alla lampor och det orkar vi ju inte med.. men jag kan lova att så fort lets dance är slut så sprinar jag ner,, sen ska jag ju killa på Samantha som är den nya serien jag snackade om...

Som ni ser så har jag en ny (fin förhoppningsvis) header.. Så går det när man är jätte uttråkad!! Men jag hoppas att ni gillart! Jag gör det i alla fall må jag säga.... Okej.. sussa sött mina vänner,, och eventuella ovänner! :D

Åh juste måste bara säga,, Jag har gått och känt mig jätte konstig idag, för jag har vart helt övertygad om att Gurra mådde piss dåligt.. Ingen aning varför jag trodde de, men så var det i alla fall. Så jag var tvungen att kolla med honom hur det var, men som tur var så var allt okej! :D Jag tror jag har drömt om han i natt, och att det måste vart nått dåligt som hände.. hur som helst så var jag jätte orolig, men nu var han ju i allafall okej, så jag tror jag släpper ämnet nu!!


Älska livet så kan livet älska dej!!<33

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag utgår alltid från mallen Nature, men jag gör om koderna ganska mycket så man känner inte igen den.. Och så gör jag en header i photoshop bara, det är jättelätt när man väl har lärt sig :)

2009-01-17 @ 10:05:04
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback