Dress code= Dressy, Upp tight you know!

God dagens mina vänner. Jag vaknade super tidigt idag, ingen aning varför egentligen. Men jag kunde verkligen inte alls somna om. Så jag låg och slö tittade på tv lite. Igår låg jag och läste alldeles förlänge tror jag, jag minns inte äns att jag somnade, vet inte när och sådär. Men jag hade i alla fall somnat i soffan, för det var där jag vaknade. Haha. Men what to do liksom. Vid typ 13.00 tiden åkte jag till gallerian för att handla lite. Egentligen skulle jag bara handla lite glass, men det blev ett par kläder också. Skit läskigt, det typ kryllar av poliser och securitas people här. När jag gick hemmifrån så åkte en polisbil egenom bostadsområdet, sen ser jag en helikoppter som åker runt och "spanar" och när jag kom till tunnelbanan står värsta polis vanen där och nere vid tåget står ett par poliser. Min tanke var ju förstås, "okej typiskt, bara för att jag tvingade mig ut så kommer nått skit hända nu!!"

Jag satt och tänkte på tunnelbanan att det är ju as läskigt när det är poliser sådär, det känns så läskigt att polisen ska behöva vara där. Speciellt med allt annat som var i rörelse. Men förmodligen skulle de ju säga till om det är för farligt att vistas där så jag kan nog ta det lungt. sen kom jag ju på en sak. Varför blir jag rädd när jag ser poliserna. Jag borde ju fan känna mig trygg att det var så många runt om liksom. Hoho. Ibland är man ju bra korkad. Jag menar. Om nått nu skulle hända så är ju faktiskt poliserna där för att skydda en. Det är ju inte precis som att dom bara står där för att det är kul. Haha. Paranoida jag asså.

Nu är jag i alla fall hemma. Jag ska städa undan lite nu, och sen ska jag ducha och göra mig fin. Vi ska ju ha en liten get together ikväll. Eller filmkväll om vi nu vill använda lite mer specifika termer. Filmkväll, ja. Haha, vi är så udda. När vanliga normala människor har filmkväll brukar man inte precis vara finklädd och sminkad och så. Det är ju då det är dags att rota fram de fluffigaste mjukisarna som man äger. Men vi ska då såklart vara lite random och köra på en dressy filmkväll. Hehe. Hur som hälst så kommer alla vara fina vad vi än har på oss. För vi är "sånna" nivet! Som är helt gorgeous i vad vi än har på oss!! Yeah! Självförtroendet är på topp idag asså! :)
Bilder på outfiten kommer soon!



Puss&KramÄlsklingsBarn!

Kommentarer
Postat av: ms.b

iiih, klart! puddingar är vi allihopa.

Har du läst Självkänsla nu! eller vadå XD

2009-01-10 @ 15:33:54
Postat av: h

och jag får inte va me :(

2009-01-10 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback