Trying to be cool, just for you!

Goodmorning babes!
Jag ska vara riktig ärlig och erkänna att jag faktiskt vaknade för typ en timme sen. Hoho min plan att vara vaken hela natten gick inte så bra. Sen när jag väl bestämde mig för att jag behövde sömn så satte jag kl på 7 i alla fall. men jag vaknade inte äns av den singnalen. sömntuta, det är jag det. jaja, nu ska jag i alla fall tvätta så jag passade på att sortera tvätten medans syster sov. Så ringde jag min kära far och pratade lite med honom. mycket mysigt. Nej mina vänner nu är det som sagt tvätt tid. så take it chill hela dagen och vila upp er ordentligt för skolan. ja till er som börjar i morgon vill säga.

Ben go's gangsteeer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback