Today is the day.....

Hi peeeps!
Idag i skolan hade vi Historia och Kv. På Kv åkte vi och tittade på en utställning.. Om ni vill veta mer om den så får ni ta och gå in på någon annans blogg från psyket, för jag tänker banne mig inte gå in på dom detaljerna. För jobbigt. Heeeemskt kan jag sammanfatta det som.
HarmyMcParmy kom idag efter lunch. Det var en suprise, sånt gillar vi! Efter utställningen stannade jag och Hanni inne i stan och letade present till min vän, som ska firas i morgon. Jag blev väldigt nöjd med det jag hittade faktiskt. Ja, nu ska jag nog typ laga lite mat tror jag. Lovade att titta förbi hos mormor kanske också. Men tror inte så.
Jag blir galet hopplös när jag är ensam, då vill man inte laga mat eller röra ssig från soffan alls. Men i kväll ska i alla fall städas, det är fan ett som är säkert.

Jag läste min systers blogg nu om vad dom hade gjort i går. Först var dom på ett ställe som heter stockholm! (har vart där en gång och jag är förälskad i stället!!) Sen hade dom gått vidare till en annan klubb. Åhh vad avis man blir. hehe. Och allt de dom gör är för ett projekt i skolan :P Snakca om lyyyx!
Nu ska jag antingen göra paste (igen) eller nått med potatis.. Hmm får se vad det blir!

Tack för en trevlig dag Hanni :D Puuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback