The taste of strawberrys is on my mind! Sun sun sun,, oh so fun

Shobee! En smygfet revisor på ingång.,,.,.yayyyh.
Nu sitter jag med Couler i mitt hår! Yes peopel nu ska jag bli pralin pralin åhh så fin. Jag var så trött på att ha tre oilka färger i mitt hår nu, så nu jäääevlar blir det ändrig på det. bild kommer sedan är att äro urskölt. Hoho.
Idag har jag kännt mig jätte pysslig, och velat städa och organisera i mina lådor i köket. Så jag har torkat av alla köksskåp, satt upp blomm-schabloner på väggen och torkat ur kökslågorna och fixat ordning dem bättre. Jag känner mig jätte stolt faktiskt. i morgon har jag tvätten igen kl 13.00 den här gången, Och så ska jag städa, eller i alla fall röjja undan lite.
Nu längtar jag till sommaren och ska nog åka och sola snart, någon som vll hänga med mig (A)!
Egentligen så är allt jag tänker på just nu att klockan ska gå liiiiiite fortare så jag får se om håret blir så underbart fint som jag hoppas. Känns skönt att bli en delicus brownie istället för urtvättad knark hora som jag kännde mig förut. oh yes in deed här blir det förändring. som sagt Just go for it!

okej jag är trött så rättstavning finns inte äns i mitt medvetande nu,, så om det inte passar sig med så som jag skriver vill jag vänligt bara tippsa:
PISS OFF!

Ha en utomordentligt trevlig kväll, så ska jag läsa mina roliga bloggar som jag har blivit beroende av just nu!!!

Love you all!
Puss och kram ÄlsklingsBarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback