take that! coconut in you face!

Hej på er!
Idag har vart en slapp dag som bestått av att tvätta och slöa framför tvn! jag har inte gjort eller ätigt något nyttigt på hela dagen. Jag som inte äns är ett så stort fan av jordnötsmör blev helt plötsligt väldigt sugen på det. så det blev en pj-macka för min del. inte bra, inte bra.
Har jag berättat om den bästa skönhetserien märket som finns? eller det är i alla fall min åsikt! Själva märket heter Inecto. Och hela serien består av krämer, shampo/balsam och ansiktsmasker med kokosnötter i. Jag lovar den är jätte bra!

Just nu sitter jag med ansiktsmasken som heter "Moisture miracle face mask"! I början när man tar på den så svider det som bara den, och man tror att nått är helt galet,, men tro mig. efteråt så känns det så jävla frächt! den rengör verkligen på djuppet!


Underbart det här! Nej nu är det dags att skölja bort den!

Puss&KramÄlsklingBarn

Kommentarer
Postat av: ms.B

eeeyy, vart har du köpt den och hur mkt kosta den?

2009-01-06 @ 23:09:05
Postat av: jennyBenny

Jag har köppt dom i Holland på hälsobutiker där. Men om du söker på märket på Google är jag säker på att man kan beställa dem. Märket är Inecto!

2009-01-06 @ 23:17:40
URL: http://absolutben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback