Take it easy!

Hej mina vänner, nu så sitter jag hemma. I lördags bestämde vi impulivt att vi skulle åka till min moster och hennes kille och deras två barn Maria,3år, och Alexander, 2månader. det var jätte mysigt. Vi åt pizza och spelade spel och bara hade trevligt. Sen stannade vi tills idag bara för att vi hade så kul. Nu sitter jag här med Maria medan den övriga av familjen är på IKEA. Sen ska dom äta middag med oss. Just nu tittar vi på Tarzan, innan det kollade vi i tre minuter på snövit. Nu vill hon byta till bamse. Haha jaja så är det väl när man är liten, man vill ha allt på en och samma gång. Lägger nog in lite bilder sen. Just nu kommer en bild på Maria :)



Hahah hon är så söt  :D

Kommentarer
Postat av: Mannekäng

Jenny, du är hesmkt svår att få tag på. Du vet det va? (;

2009-01-05 @ 19:22:52
URL: http://mannemannolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback