Save water shower with a friend!

Hej alla små barn!
Sitter och plugga på för fullt jag! Har ett par saker som ska in i morgon, så jag har inte äns bänkat mig framför tvn ännu!  Men för att ta det hela från början så tar jag och berättar om min dag.

Vaknade i morse och mådde illa. Mina tankar: Åh great jag kommer inte kunna åka till skolan i dag heller,, crap! Min inställning: Nej jag ska tamefan till skolan hur detta än slutar! Jag måste bara vara med på etiken, och träffa mina girls! Så jag pallrar mig upp och inser ganska snabbt att om detta ska hålla måste jag ta det über lungt. Så jag kommer en vart försent till skolan men vad gör det. Svenksa. Äsch!
Vi börjar med att redovisa en liten mini uppgift vi har haft. Tycker personligen att det gick ganska bra!

Lunch då, tidig lunch. Naajs säger jag bara. Satt och pratade med Tara och Knut. Mycket trevlig. Sen bänkade vi oss i sofferna med MASSOR av kuddar, som folk senare gradvis kom och tog från oss, men vad gör det? Idag är en bra dag och jag delar gärna med mig med kuddarna. Slutar dock med att jag inte har en ända. Men ärligt det behövdes inte! Sen kom grisen, för er som inte vet är det Hanna. Hon var jätte fin. Vi började skälla på henne galet mycket. Mycket hat till henne. Sen sa vi förlå och vi älskar dig såklart. Allt blev bra igen, tror jag?

Etik nästa, vi gick igenom hur provet kommer att vara. Detta är en peace of cake mina vänner, pluggis Jenny kommer totalt att klara detta! Jag stannade kvar i skolan med Grisen, Knut och Emelie. Vi drogade Edward och Hanna blev helt knäckt. Vi tog en paus från honom och kom på andra tankar. Alla pluggade satan och vi var jätte duktiga. Vid halv 5 tror jag gick jag där ifrån (?) Jaja, med skånsk dialekt, det kan ha vart halv 5 i alla fall. Vem vet!

På¨väg hem inser jag att jag har vart glömsk och satans korkad.. Men  men jag är endast mänsklig,, så ingen fara på taket så att säga.

Jag kommer hem och fortsätter plugga. Skiter i Oth, <3, och andra tv saker som jag älskar. Nej jag går inte äns in på en enda blogg! Nej håller mig till plugget! Nu är min Engelska sak klar och jag är fettmedfett stolt! Go me!

Syster är snäll idag. Det gillar jag. Hon är snäll för det mesta, men just nu så gillar jag henne exta mycket. Syster jag gillar dig skarpt, som vi brukar säga. Egentligen så borde hon och jag ha massor med myskvällar såhär på vardagarna.. Det vore ju trevligt. I vanliga fall ser vi knappt varandra för att jag tv nördar mig där uppe och syster pluggar och så här nere. Konstigt det där vad saker förändras mellan oss när vi sitter i samma rum. Jag gillart½ (nu skulle det vara ett ! där men jag tryckte fel,, men det gör ju inget. detta var mycket klatchigt½½)

Nu ska jag renskriva en sam sak.. Sen blir det till att laga lite mat i hushållet och höra av mig till moster och kolla att vi fortfarande är on for tomorrow så att säga!! Haffich detta mina vänner!

Idag är en bra dag!
& jag gillar er skarpt!!

Jag är fettmedfett rak i ryggen idag!! Det känns bra!! Idag är bra!!

 Party sugröret är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback