playing cool, it gives you the hottest chicks!!

Jag är inte en duktig människa många gånger,,, jag kan tillexempel inte komentera Pål´s blogg... så pål detta är till dig sötis:
gummsan.. det finns inga ord att beskriva hur underbar du är!!! så jag tänker inte äns försöka:P men jag hoppas att du vet att jag älskar dig i massor!! och att du aldrig kommer att bli av med mig :D jag är som ett gammalt kola papper som har klistrat sig fast under din sko ^^ jag kommer alltid att finnas där :D ja det kanske inte var den bästa beskrivningen men jag tror att du fattar poängen :D<3333

som ni läser är jag inte heller så duktig på att förklara saker och ting! men så kan de ju vara. man kan inte var bäst på allt, de duger om man äger på de mesta precis som jag gör (A)
ihh.... Knut och jag var värsta modekillers igår.... men men.. tajming är inte heller nått jag regerar på! Hur som helst så har jag nu städat mitt hus.... sånt är ju inte kul någonstans -.-

nu har jag bara rummet kvar.... den mest totala katastrof zonen i huset måste jag tyvär erkänna! vet ni vad!! i morgon kommer dom kl typ 12 till oss. :O GALET TIDIGT! i alla fall med tanke på min tidagare natt.... -.- jaja,, jag är värsta kämpen så de är väl bara att bita ihop. eller "man up" som en viss person skulle säga :P

jag sitter och vänta på att ta emot vloggen från igår... om den inte är för random och wierd så kanske jag lägger upp den här så får ni er ett gott skratt i alla fall XD men sen kommer vi till den tekniska delen igen,, så det är störst troligt att den aldrig kommer så långt till att publiseras!! jaja.. så är de i alla fall...

eh ja några bilder från i går kanske? sen vill jag äta för nu är jag, hör och häpna, hungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback