Om jag får ett nej så kan han ta sig, du är ju såklart viktigare.... Cheeeasbal

Hejluhhja!
Dagen dagen dagen. Jag gillade engelska lektionen må jag säga!! As roligt med mina söta tjejer..
Vilket humör man än är på,,, heerligt!
spännande samtalsämnen också! :P
Hehe. Och i morse träffade jag Tara på tåget.. det är härligt.. haha brukar vara dagens höjdpunkt för då får man en massa skvaller :P ihhh!!

avslutar detta läskigt korta inlägget med ett litet citat från en söt liten en!!


"ingen fjäril i magarna ännu"

ojoj.,, som jag garvade XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA, bra svenska jag hade..

2009-01-21 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback