'Oh i wish i was a punk rocker...'

Nu sitter jag hemma igen, jag åkte vid halv 11 från Skanstull. När jag kom hem så börjar jag med att städa,, eller i alla fall så har jag tagit disken, sen ska jag röja lite almänt ni vet. Det är så fasligt stökigt här! Hehe ni ska se min säng!! Det är som en katastrof zon där alla kläder bara dumpats när man inte har en aning om vad man ska ha på sig. Hehe.. Inte bra det där.  Nej.

I morgon kommer syster hem, hon har säkert handlat massor nu... Ehhh så jävla avis på henne. Vill också ha sånna projekt så att man kan dra till Holland och shoppa och gå ut på kvällen för att "kolla utbudet".. Naajs.

Min blomma i mitt fönster är helt dött. :/ det är ju inte så kul. Gud måste ta ner alla julsaker också. Orkar bara inte. Vill ha kvar känslan av julstämning som man aldrig riktigt fick i år. Det är nog darför det tar emot att plocka ner granen och det, för att man aldrig uppnådde själva jul grejjen. Hm. Jaja. Det kan ju inte gärna stå kvar tills nästa år precis. Hur skulle det se ut.

Jag hoppas att ni alla hade en trevlig lördag, och även fredag förstås. Min söndag kommer att bestå av att plugga och städa faktiskt,, Man måste ju ta sig i kragen någon gång.

Hanna och jag körde denna låt på sing star igår, och låt mig bara säga att vi ägde söder den! (Trotts att Hanna absolut skulle brottas medans vi sjöng.)
 

Juste måste ju passa på att berätta hur hemska dom var mot mig igår. Hanna och Eric hade värsta pakten, dom total attackerade mig med balonger så mitt hår stog åt alla håll och kanter. Fyy på er skitungar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback