now im in love,,, again!

Nu ska jag lägga mig och kolla på Seinfeld hela natten och inte sova ett dugg!! kommer jag att lyckas? ehh nej förmodligen inte.. men planen är att jag då ska somna tidigt nästa kväll så att jag kan gå upp tidigt till skolan i övermorgon så att jag är piggis hela dagen. det måste man vara om man är en pluggis nämligen. jag ska vara pigg och alärt och sittta och anteckna en massa :) Pluggis here I come.. Vadå inte kan :P puhh jag ska allt visa er att jag kan bli den pluggis neeeerd  jag en gång var! haha jag får inte nog av mitt hår.. in love med mig self!


Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Haha försökte också köra den taktiken men det funkade inte speciellt bra.. Jag får tvinga mgi upp imorgon istället

2009-01-06 @ 17:02:55

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback