nobody

EAsså jösses annama!!
Hej... Ehhh.
Dagen, ja vad ska man säga. Kom till skolan vid 11 -.- försov mig liiiiiite.
Lunch.. ja jag lunchade med två undebara vänner, skulle vara fyra men en fall av när hon skulle äta i skolan, den andra är bra förvirad och hittade oss inte(?) helt 100% sant..
Nästa lektion var idrott.. Basket.. Kul... Vi satsade som bara den, men de andra laget var sjukt mycket bättre.. -vi förlorade... Men du,, kul hade vi :P

Sen tebax till skolan.. stannade och pluggade.. Kom fram till att Hanna är den sämsta plugg kompisen någonsin! Så går det när hon är ofokuserad.. ja. killar, sicket  störande moment..

Åkte hem,, Tara och jag gjorde sälskap. Naaaajs. Det är oftast för de mesta en av de roligaste tillfällena på dagen. Gillart. Speciellt idag! det behövdes MASSIVT!<33

Kom hem,, kära syster hade lagat mat,, sånt gillar vi.. Hon hade även fixat efterätt. Fettmedfett najs.. Sånt gillar jag, vi hade världens systermys.. det är så kul när vi umgås, saknar sånt. Det är inte längre som förut, när vi flytade runt en massa, då fick vi mest luta oss mot vandra.. i alla fall.. Mys var det!!

Nu mår jag illa, ska plugga och är på lite halv tråkigt humör...

Note to self:
Smsa Tara..
FÅR INTE VARA SEN I MORGON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback