MUSIK

Jag har hittat en jätte bra sida för alla er som Älskar musik! Just nu har den inte hållt på så länge, men jag tror verkligen att den kan uttvecklas till något riktigt spännande och en underbart bra sida! Hur underbart är det inte att någon lägger ner sin tid för alla som är totalt musik handikappade? (jag med andra ord). Jag blir så glad. Hur som helst så kommer jag besöka den här sida så ofta jag kan, vilket jag också tycker att ni ska göra!!

Hur som helst så kan ni besöka den här :)

Kommentarer
Postat av: Manne?

Han ska tydligen vara hemskt snygg också, han som driver bloggen alltså.

2009-01-08 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback