lördagen är dagn

Nu sitter jag hemma i mitt lilla röda hus igen. Bänkad i soffan,, suprise. I går var en fett härlig kväll faktiskt! som vi garva, grät och dansade!! ^^
härliga tider... mmm.
dagens planer är att städa... massor. i morgon kommer pappa, bodil, farmor och farfar! så städning känns som ettkraftigt måste. Ja..

På tunnelbanan från solna så går det på en liten nisse som bestämer sig för att plinka på ett instrument.. i min värld var inte det så uppskattat kanske.. men men... man kan ju inte styra alla andra!!
mjes...

ja ni de känns som att jag inte har nått att berätta.. så jag återkommer med bilder lite senare ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback