Kom änglar!

Ojoj vilken dag m ina damer och herrar XD This is crazy!!
Så nu vet ni det! Härligt..
Jag sitter och tittar på Miss secret agent 2... (stavning?) med tanke på att jag ska upp klockan 8 i morgon känns det här inte roligt. Jag är död redan, eftersom jag inte fått så fasligt mkt sömmn, och så ska jag gå upp piss tidigt i morrn med. ite okej. men jag har ett par saker som måste fixas.. så. what to do liksom.. jaaaaaa. nu känner jag att det börjar bl en hel del svammel svammel. ihhh. men det är okej.. vet ni vad. många i min omgivning har förändrats en del.. vissa till de bättre och andra till de sämre.. så kan de ju vara,,, undra om jag också har förändrats i folks ögon..., undra om de då är till de bättre eller inte!! ihhhh. jag tycker själv att jag har förändrats faktiskt.. till de bättre. eller lite i alla fall. vissa delar.

Åhhhh på måndag ska jag ringa min gammla skola och fråga om dom inte vill att jag ska komma och prata lite om min skola till alla små 93.or :D igentligen hatar jag hela stället och hoppas av hela mitt hjärta att ingen av dom söker in,, men de vore som en kul grej. och i så fall ska Hanå följa med mig :D MYYYYYS! så mina vänner nu vet ni vad som händer just nu i livet!

En liten samanfattning på detta:

tv
trött
svammel
förändringar- bra vs dåliga
gammla skolan
gillar dom inte
hanå!


"sådär kan du ju inte se ut! det där är ju värsta bitchlooken ju!!"
*Katrin as garvar*
*jag dör*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback