just go for it bitch

Välkommen 2009!

Okej kan vi alla hålla med om att år 2009 blir en nystart? Det var väl igår som alla stod där vid tolvslaget och rabblade för sig själv de saker som man vill/ska förändra. Egentligen så kommer förmodligen över hälften inte hålla dom. Jag skulle förmodligen vara en av de som bröt dem. Så därför valde jag att köra på sådana löften jag Kan hålla. Yeah. Hoppas er kväll var trevlig igår. Hoppas att ni var omringade med dom ni älskar och dansade rumpan av er och att ni söp in de nya året med värsta rivstarten. För min del blev de inget dansande och inte mycket supande! Jag tog ett par campange glas och så såklart, sen blev det lite vin och ett par cider också. Det var en mysig kväll. Bilder kommer sen. När vi åkte hem idag så stannade vi till på burger king och köpte med oss mat. Kändes som en sådan dag idag.

Gud orkar inte skriva mer just nu! Blir lite senare eller i morn!

Förövrigt så är det väldigt roligt medn en ny kalender! Puss på det!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv: Det finns att köpa på ica :)

2009-01-01 @ 20:38:16
URL: http://hhemligast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback