I'l take you down, I'l take you doooown...

Hej Bejbisar!
Idag har vi haft en chill dag kan jag lova. Först skulle vi typ skriva fyra saker på en lapp, tex detta gillar jag, dettar gillar jag inte, jag är... och nått valfritt om en som man ville berätta. sen skulle man gissa vilka alla var. hehe jag sög totalt! hehe kunde nästan ingen.. men men, egentligen så brydde jag mig inte så mkt. på min lapp fick det stå.
-jag gillar att shoppa.
-Jag gillar inte psykfall.
-Jag är kär i Twilight
-Jag har en navel percing!
När min lärare läst upp det sa hon: Jaha Jenny då vet jag nått nytt om dig.
Jag ba, okej...


Vi, då menar jag mina girls, har suttit och drogat och pratat om Robert Pattinson hela dagen!! Å härre jävla gud vilken underbar man det är!!!! Jag tror seriöst att jag ska dö!! kan inte alla killar vara så perfekta som han?! Åhh vad jag vill leva i en film.... byta ut mitt tråkiga liv, ni vet. av någon andledning så vill jag alltid skriva ni vet som ett ord, nivet. det känns så mkt bättre :P vad säger ni, ska vi köra på det hädan efter eller?! hoho.
Har ni sett reklamen för comviq kontant kort, nivet med brevduvan. den som bara går runt och tkr att det är så spännande med en cykel?! haha så är typ mitt liv. jag lovar.



One down, one to go..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback