ihhhhh

Åhhh men jag dör på den här dagen :D
den har vart fasligt bra måste jag säga..
sånt gillar vi!! eller jag kanske jag ska säga.. scheeeeit jag har inte personlighetsstörning.. promis!!
min estet lärare undrade om det var okej att sätta upp ett av mina arbeten som man kan gå runt och kolla på när det är öppet hus :D *stooolt*

Jag känner mig as ful idag.. massa skabb på mej :P


Då kan man bli lite uppmuntrad av söta människor<3
och av den här bilden.. på mina söta släktingar.
Min morbror bamse, och moster hia!!<33333 sötast i världen fan!! historian bakom kortet är fan bättre än själva kortet!! :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback