ihh ja det är istället för alla hjärtan antar jag^^

hej alla snygga jävlar!!
Sitter nu hemma i min egna lilla värld och drömmer mig bort! Hon som hatar att läsa nivet har bliviy galet besatt och så. läser läser och läser. Oh my vad Jenny penny svammlar.. men nu är det så att jag får de eftersom att jag är galet söööt-.. säger vissa i alla fall---- vet inte riktigt hur dagen är... lite så är de... mjeeeeeeeeees.
Pappa och Bodil körde in oss till norrtälje, därifrån så tod vi bussen till dandisrydeeee!
najs de..
snackade med en,,,  ehh jaa vad han nu är,,, idag..
han frågade om jag skrev puss och en massa hjärtan och älskar dig till alla....
För mig är inte sånna saker en big deal!! jag kallar ju alla hjärtat och gumman och så.. och kramas me de flesta.. bara för att.. så svaret va ju jaa...
då säger smart fan.. men hur ska då personen som du verkligen menar det till veta de,, när du skriver de till alla?? då blir ju personen bara en i mängden?! eller?
ehhh vad svarar man på de :O första gången i mitt liv jag inte har svar på tal tror ja....
whuuuut thaaae heealll

så ska jag börja skriva mer "neutrallt" till ppl eller?...
problemos problemos....
Längtar tills i morgon.. Vill KRAMA alla mina söta tjejer.. vill ha en riktigt tjejig lunch och snacka skit om alla,, höra de senaste skvallret och snacka galet söta killar... Sen vill jag ha flera girly moment och prata ut på toaleten... helst ska någon gråta och en annan smicka sig.... eller jaa gråtandet kan vi ta och skita i.. Vad sägs om en jävla massa garv istället!!! Nej nu jävlar.... Go girly moments säger jag!

Nu ska jag ta tag i ett par saker.. hm har lite beslutsångest om jag ska konfrontera ett par stycken (okej typ en) eller inte... ska jag låta de va och bara se hur de går.. eller? vad säger vi?!

åhh ska jag orka lägga in en bild?..
åhkejdå! men de får bli en gammal meningslös bild som inte har med något att göra!!

Knut bara så du vet så älskar jag dej en massa!! (det säger jag inte till alla!! HA!)

Kommentarer
Postat av: ms.b

jag känner att du är busig idag! Konfrontera alla säger jag bara! bäst så duvet :) och jag älskar också alla tjejiga stunder :D lovelyyyyy! ses i skolan biaatch :)

2009-01-25 @ 22:30:07
Postat av: knutisch

haha jag har exakt samma problem! folk dampar verkligen på det, vad svarar man liksom :O snacka skit åt folket. toan väntar på oss! med tårar och lycka ;)

2009-01-26 @ 08:48:19

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback