Det här är äkta kärlek!

Okej, nog för att Twilight är bra, men det är en sådan film som man kommer att glömma bort med tiden. Den kommer att flagna, dag för dag ända tills man kommer en till film, tvåan. då är man i stället besatt av den. Ettan är som borta. Så är det med filmer. Man kan älska dem hur mycket som helst. Men en dag kommer en ny film, en ny kärlek, en ny kille. Men låt mig tala om för er en film som aldrig kommer att försvinna. Den kommer följa med oss i alla generationer. Det är den ultimata kärleks filmen. Har ni inte sett den, så gör det på en gång. Nu! Kom igen, ödsla ingen tid. Det är den bästa filmen som någonsin har gjorts.

Det är en sådan film som alltid kommer att vara min favorit film. (snälla påminn mig om det om ni en gång kommer att fråga mig vilken den bästa filmen är!!) Hur som helst så heter filmen The Noetbook. Jag och Ms.Bob har precis sett den. Och herre jävla gud säger jag bara!! Vi höll på att dö när vi såg den. Sheiiit. Den är så underbar. Jag tror jag dör.

-Vart finns alla dom där killarna liksom?
-På 1900-talet uppenbarligen!!



Senare, eller möjligen i morgon så kommer det massor med "fina" bilder som var så uppenbart roliga igår kväll, är inte så säker på att man förstår alla idag. Men men. Så länge får jag säga ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Tänk så kul om du ville komentera nu!! Verkligen toppen! Puss
Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Något du vill säga?:

Trackback